Söndag

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist, men det har varit tusen saker att göra hela tiden så det har inte funnits tid till så mkt annat. Idag har jag iaf tagit mig tid att rida Messer en stund. Vi skrittjobbade en stund i ridhuset, eftersom han inte har blivit riden något i veckan. Vill inte gå ut för hårt på honom, han är ju trots allt snart 24 år, gammelgubben :) Han kändes iaf riktigt fin och blev jättemjuk i sidorna på slutet!

Caribic fick vila, tänkte ta en tur på honom imorgon! Han är säkert ruskigt pigg nu med lite ny mat och vårkänslor, thihi jag får hålla i mig helt enkelt :-)

Comets har fått en spark precis över hö.framknö, broddspark givetsvis. Har svullnat upp riktigt ordentligt och han ömmar väldigt. Plutten. Hoppas verkligen att han slipper otäcka komplikationer i om att det är så nära en led :( Trist är det med sparkar, och ännu mer trist med broddsparkar eftersom de blir så förbaskat djupa.... Varför kan inte hästarna bara hålla sams och ha alla 4 ben på marken.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0